Massage

Har vart och masserat Isabelle lite grann idag. Det var riktigt trevligt fast det var bara jag och en till från mammagruppen. Men Isabelle tyckte om det och det är huvudsaken. 
Efter det drog vi ut till Therese och Moa och fikade. Hon hade bakat brownie med grädde till, hur gott var inte det?! 
Nu har det blivit fika några ggr senaste veckan men på måndag är det stopp igen. Födelsedagen förstörde allt ... 
Fattar inte egentligen varför jag får dåligt samvete när jag ätit nått gott?! 
Vad fasen gör det om hundra år? Inget, för då finns jag inte längre kvar. 
Är för dum mot mig själv! 



Kommentarer
Postat av: Lin

Det är svårt det där... Skulle kunna skriva ett långt inlägg om hur media förstört vår syn på kvinnokroppen och att de ideal som finns idag är helt sjuka... Och det stämmer, men man ska fortfarande må bra med sig själv! Och jag tror att vi alla egentligen behöver jobba mer på den psykiska biten än den fysiska... Vi duger ju som vi är! Huvudsaken är ju att man är frisk och hälsosam, då borde man även vara nöjd...
DU ÄR FIN!

2013-10-31 @ 21:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0