Olustigt!

Blev mycket frisk luft idag. Var så fint väder idag så var tvungen att gå ut. Först tog jag mastodontvagnen ner till en liten sjö vid oss så Jesper fick röra lite på sig. Hitta en jättefin plats vi aldrig vart på förut. 
Sen när maken kom tog jag med vagnen och Atlas ut på en längre promenad. Men , vi kom aldrig så långt som jag tänkte. För helt plötsligt tvärstannar hunden. Lägger öronen bakåt , drar svansen mellan benen och ryggar tillbaka. Jätte konstig blev han. Han stod och drog i vind länge och sen börja han nästan springa därifrån. 
Förmodligen kände han varg. Det finns ingen annan förklaring. 
Hur som helst vände vi hemåt och Atlas kolla bakom ryggen flera ggr precis som om nån följde oss. 
Då kände jag mig inte jätte cool... Haha 

Gick hem med hunden, kissade sen fortsatte jag promenera fast åt ett annat håll. Hade inte ro i kroppen att gå in igen. 
Och sen sover Isabelle alltid så skönt i vagnen så det var synd att väcka henne. 


Nu sover de båda ungarna och jag funderar på att duscha. Eller färga håret?! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0