Positiv

Finner det otroligt svårt att vara glad och postitiv när man är konstant trött. 
Jag tycker ingenting känns roligt längre. Allt jag vill är att sova men det går ju inte. Och när jag är hemma vill jag bara åka hemifrån så det händer nånting hela tiden. 
Har inte haft lust till nått ( förutom sova..) i helgen. Har inte ens jagat. 
Idag hade jag planer på att gå ut en stund i skogen, får se hur långt jag kommer. Sen har vi innebandymatch ikväll och den vill jag än mindre spela. Fy, det känns jobbigt bara att tänka på! 
Vill verkligen inte spela i Askersund heller. Vill inte vara dålig. Vill inte förlora. 

Som tur är har vi några roliga saker planerade i veckan. 
Imorrn kanske det blir lek med Jespers kompis Isak, då dagis har stängt. På tisdag har vi mammalunch och Bvc , och på onsdag kommer min gamla barndomsvän Sandra och hennes Erla på besök. Det ser jag fram emot mkt! 


Nehe, dags att ta tag i mig själv... 




Kommentarer
Postat av: Lin

Kram på dig!

2013-10-28 @ 07:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0