Seger och motgångar

Ligger nedkrupen i sängen. Ska snart stänga mina blå. 
Är trött , som vanligt alltså. Undra sa flundra när jag ska få sova mer än 3 timmar i sträck? 
Det verkar fasen omöjligt med sömn här hemma. 
Får se om det blir bättre när hon får ersättning på kvällarna. Ammade henne nu ikväll och mindre än en timma efter var hon skitarg. Tänkte att då testar jag att ge ersättning redan och vips så svepte hon en flaska . ( i makens knä dessutom! Seger! Och hon tar flaskan nu, en till seger!  ) 
Hon var ju hungrig stackarn och efter det var hon så trött. 
Ska bli kul att se på tisdag hur hennes kurva ligger till. Jag tror inte hon har gått upp så mkt faktiskt. 


Nått som denna vecka har vart sämre med är mitt ätande. 
Det började med pannacotta i lördags , som förövrigt var jäkligt god tina, sen blev det bullbak och pannkakor och idag ska vi inte tala om... 
Nya tag på måndag! Då kör vi 6 veckor till utan sötsaker! Jag klarade det en gång, då går det igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0