Sjuker

Till råga på att vi fick åka till Örebro i onödan så blev jag sjuk inatt. Kände halsen blev tjock och sved. Typiskt! 
Men jag märkte av detta på innebandymatchen igår kväll. Jag orkade inte springa och var helt borta i huvet. Det fick sin förklaring nu. 
Hoppas det inte blir nått mer av det utan stannar vid halsont. Har varken tid eller ork att va sjuk nu . 
Nätterna strular fruktansvärt nu men det är Jesper som är värst. Inatt sov han hos mig och det har aldrig hänt förr. 
Vet inte vad som är felet. Måstenog prata med Bvc. 

Matchen slutade 6-5 till lillån. Synd för vi gjorde en bra match . De är serieledande så vi får vara glada ändå. 
Fast jag kände att jag sög på plan men kan jag skylla på förkylningen känns det ju lite bättre! ;-) 




Kommentarer
Postat av: Amela

Krya på dig! Hoppas du blir frisk snart! Vet du min stora tjej hon bökat också på nätterna, kommer in och sover hos oss nästan varje natt! Det är en period bara så njut av den! Hon hade så gör ett år sen också! Händer mycket nu hon drömmer mycket och är ledsen! Prova med natt lampa till Jesper!

Svar: Ja jag har funderat på att prova en lampa! Ska testa inatt! Får se vart han vill sova... :-)
enmagetill.blogg.se

2013-10-21 @ 17:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0