Stressad

Andas en stund mellan varven. Snart får vi gäster och vi ska bjuda på mat. I varje fall varmrätten, de andra tar de med. 
Så nu har jag förberett potatis och ska steka på fläskytterfile som ska in i ugnen. Gör det lätt för mig! :-) 

Har vart ute och jagat på fm och barnen var hos mor under tiden. ( maken jagar förstås oxå...) 
Blev ingen älg tyvärr. De såg vi springandes från marken när vi skulle hem. 
Men jag gick ut en sväng till och då blev det en räv för min del! Min första faktiskt! ( har bommat på en...) 
Så jakten blev ju ganska lyckad ändå! 

Nehepp, nu måste dammsugaren ta ett varv! 




Kommentarer
Postat av: Ac

Har aldrig förstått mig på folk som jagar och kommer aldrig att göra det...tycker det är osmakligt och synd om de stackars djuren som är så fina och ståtliga och springer runt i skogen.

Svar: Nej, det är inte alla som gör det.
Men jag gör det. Alla har vi olika intressen.
enmagetill.blogg.se

2013-10-19 @ 17:41:01
Postat av: Elin - Livat på torpet

Grattis till första räven! :)

Svar: Tackar! :-)
enmagetill.blogg.se

2013-10-19 @ 17:44:39
URL: http://www.elinteg.se
Postat av: Malin

Min sambo jagar, jag har aldrig heller förstått de roliga. Men att se lyckan i hans ögon när han kommer hem och berättar att han skjutit något för hunden gör mig glad!! :)

Så stort grattis till räven :)

2013-10-20 @ 08:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0