Väntan...

Så där ja. Natten gjord. Jesper kräktes bara 2 ggr. Sista ggn vid typ 2. Jag låg vaken tills liten ville ha mat vid halv 4. Efter det somna jag visst men vi vaknade straxt efter 6 igen. 
Ingen sömn inatt heller trots att Isabelle sov riktigt bra... Typiskt. 

Jesper verkar dock må ok idag. Åt lite macka imorse och nu sover han igen. Hoppas det inte blir nått mer, för allas skull. Han såg så ledsen ut när han kräktes, han har ju aldrig gjort det förut. 
Själv är jag livrädd för magsjuka! 
Innan jag fick barn hade jag väldig fobi. Det räckte med att jag prata telefon med nån som var sjuk så mådde jag illa och låg vaken hela nätter med rädsla för att kräkas. 
Nu är det inte lika illa som tur är. Jag vet ju att jag måste ta hand om mina barn när de mår dåligt, jag kan ju inte smita från dom. 
Blir jag sjuk så blir jag... 

Det är väl klart ingen höjdare att bli magsjuk när man ammar kanske. Hua! 


Inatt blir det spjälsängen igen för Isabelle! Och då ska hon sova 4 timmar igen och ingen ska bli sjuk. Punkt. 




Kommentarer
Postat av: Cissi

Hoppas verkligen lillkillen mår bättre och att ingen mer blir sjuk! Inte kul med magsjuka

Svar: Tack! Han klarade sig ganska bra.
Än så länge har vi oxå klarat oss... :-)
enmagetill.blogg.se

2013-10-02 @ 16:22:56
URL: http://nastanperfekt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0