Andra dagen

Lämnade kl 9 idag. Jesper knata direkt in och ville leta på bilarna. 
Sa att jag skulle gå och sen var det inte mer med det. 
Hämtade honom kl 11. 
Han hade bara frågat efter mig en gång. 
Känns både bra och dåligt.... 
Är stolt att han är så trygg i sig själv men lite ledsen att han klarar sig så bra utan mig. 
Han är ju fortfarande min lille bebis ju. 
Får se om morgondagen går lika fint. Då ska de äta mat oxå. 

Förövrigt hade Isabelle sovit hela tiden då vi var borta. Eller ja, hon sover än! 
Kan det kanske vara så att hon oxå är precis skittrött efter natten?! ;-) 
Angående natten så pratade jag med Johanna , vars dotter är en dag äldre än Isabelle, de hade oxå haft några problematiska nätter nu med mkt vakenhet. 
Det kan ju vara nån fas de går igenom antagligen. 
För jag tycker inte hon verkar hungrig på riktigt när hon vaknar. Hon äter ju lite men sen är det mest snuttande och somna vid bröstet. För flyttar man sig blir det ett jäkla luv. 
Bara glad att det är så på natten och inte på dagen så man inte får nått gjort. 
Fast nu får man ingen sömn istället.... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0