Ännu en!

Skit. En till katalog kom med posten. Och där hitta jag skitsnygga kängor som jag nog behöver ha. 
För mina gamla är trasiga. Faktiskt! 
Dom ska jag begrava , som jag har älskat dom. Tror de blev 2-3 år . Bra gjort för ett par skor! 


Nu idag har jag vart och hälsat på Therese . Hon är sist ut i skaran av oss kompisar som får barn i år. Och det är när som helst ju! 
V 38 är hon i. Spännande!!!! 
Undra om det blir en till liten tjej?! 
Tror nog mer på kille. :-) 


Imorrn ska Jesper till dagis och jag ska gå promenad med Johanna. Nu aka jag igång igen efter all sjukdom. 
Och förresten är vi friska nu. 
Skönt! 

Kommentarer
Postat av: Elin - Livat på torpet

Jag satt inne på hm´s hemsida idag och klickade ... sen stängde jag ner den. Vet ju inte jag får plats i för kläder nu. Känns som att en liten shoppingtripp med målet att hitta kläder till MIG skulle behövas ;)

2013-09-19 @ 10:15:06
URL: http://www.elinteg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0