Den perfekta natten

... Trodde jag. 
Jag och trött liten tjej gick och la oss innan 10. Hon åt och somnade sen om igen. 
Vaknar vi halv 3 (!) och är hungrig . 
Perfekt ! tänker jag som fått sova så länge och mer ska det bli! 
Men nej då. Efter maten börjar gnället. Hon verkar ha ont efter sprutan för samtidigt som hon gnäller och gnyr gnuggar hon sig i ögonen av trötthet. 
En timma tar det med tröstande och tuttande innan jag lyckas få henne att somna. 
Och då är man ju ganska vaken själv. :-) 

Idag är hon fortsatt trött men har vart glad den stund hon var vaken. 
Skönt vi slapp hög feber i varje fall! 

Nu väntar vi på syster Sandra . Vi ska ut å gå , sen handla mat och ikväll ska vi ha tacosmys. 
Taggar inför imorrn då det är innebandymatch! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0