Första dagen

Första dagen på dagis. Gick kanon!
Vi skulle vara där en timma bara och kolla runt lite.
Jesper fann sig ganska snabbt och började leka för fullt med alla roliga saker.
Vid ett tillfälle gick han iväg med sin mentor och jag stannade kvar på andra sidan huset.
Det blev så att jag var den som fick gå och kika efter honom och inte tvärtom.

De tyckte jag kunde prova att lämna honom helt själv en stund redan imorrn. Så det ska vi prova med. Åker nog bara iväg och handlar eller så så man finns i närheten.

Känns i varje fall bra. Och personalen verkar superbra. Jätteskönt!


Det gick dock inte lika bra här hemma... Isabelle hade förstås vaknat så fort vi åkt och skrikigt hela tiden jag var borta.
Såklart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0