Första matchen

Idag var det alltså första matchen för säsongen. 
Den spelades hemma så det var smidigt att lämna Isabelle med pappa och Jesper hos svärmor när jag var borta. 
Jag var med och spelade lite grann i varje fall, inte riktigt hela matchen. Tycker ändå, trots noll kondis , att det gick ok. Vet ju att jag kan bättre men ok för att ha vart borta ett tag! 

Det blev 5-2 till Kumla men vi gjorde en bra match. Första perioden var inte bra men de andra två var vi riktigt på G! 
Kul att var igång igen! 
Nu måste kondisen komma ikapp bara sen kör vi på! 

Efter matchen åkte jag för att äta hos svärmor och hämta barnen. Isabelle hade sovit hela tiden och hade inte behövt äta nått. Både bra och dåligt för jag hade velat testa om hon tar flaskan bra! :-) 


Nu är vi hemma igen och jag är så trött. Ungarna med tydligen för de sover i varsin soffa bredvid mig... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0