Gick igenom kontrollen!

Idag var det alltså dags för efterkontrollen. Blev faktiskt lite nervös när jag var där. 
Pratade lite om hur det kändes nu efter förlossning och om vad jag ville ha för preventivmedel. Bestämde mig för kopparspiral och då sa hon att hon kunde sätta in en direkt . 
Först gjorde hon undersökning och allt  såg bra ut. Mitt knip var bra och åderbråcket var borta. Gött! 
Sen satte hon in spiralen. Först gjorde det inte ont alls, tänkte att det var lätt som en plätt men sen jäklar kom en bekant smärta. Precis samma som vid eftervärkarna! Höll på att kräkas rakt ut! 
Det gav med sig lite framåt eftermiddagen men känner fortfarande typ som mensvärk. 
Blir att ta Alvedon innan läggdags. 


Frågade om att börja träna igen och det godkände hon. Skulle känna mig lite fram sa hon och fortsätta knipa på . 
Så nu jäklar ! ;-) 

Är ivarjefall nöjd med besöket. Kunde ju ha vart värre! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0