Innebandy dagen lång

Spenderat hela dagen lång i hallen på innebandycup. Hjälpte till det jag kunde i kiosken, hade ju liten med mig, sen hejjade jag på mitt lag och snackade skit. En rolig dag helt enkelt! 
Hade gärna spelat match för det ser så kul ut men det kommer fler ggr. 
Liten skötte sig exemplariskt, åt ibland , sov ibland, var allmänt pigg och var väldigt intresserad av matcherna. Hon hade stenkoll på planen från babybjörnen. :-) 

Mellanlanda bara snabbt hemma, tog ut hunden och duschade för vi ska iväg på tjejkväll. Det ska bli himla kul att träffa alla brudar igen. Frida har jag inte sett sen nån gång i mars! För lång tid alltså! 
Vet dock att jag kommer vara hur trött som helst för den där fislisan sov såklart som en kratta inatt med. 
Nu är snart min sömnreserv slut känner jag. 
Men strong som jag är biter jag ihop. Bryta ihop får jag göra nån annan dag. Men inte imorrn för då vankas det 2-årskalas! :-) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0