Kalasdags

Kvällen igår var så jäkla rolig! 
Skrattade och bara trivdes. Så härligt med så många fina vänner! 

Isabelle var dock lite övertrött och hade svårt att komma till ro men jag förstår henne. Hon somnade vid 11 hos Anna , sov genom bilresan hem, tog av kläderna och la henne i sängen och hon fortsatte sova! 
Halv 4 vakna hon för käk!!!! 
Att vi båda behövde den sömnen! :-) 


Nu ska vi gå upp ut sängen och börja förbereda för kalas. Min stora pojke fyller ju 2 år imorrn. 
Idag kommer närmaste släkten så det blir inget stort kalas men det ska ändå fixas. 
Herregud, 2 år redan! 
Vet precis vad jag gjorde dagen innan han kom. .. 
Det får bi läsa om imorrn, tänkte lägga in förlossningsberättelsen med Jesper då. Om jag lyckas... Haha 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0