Nyckeljakt

Åh herregud vad vi letade efter makens bilnyckel igår kväll. 
Vi visste att Jesper haft dom 5 min innan han skulle åka ( men ingen var smart nog att ta dom ifrån han ) . 
Sen var de puts väck. Vände upp och ner på allt... 
Han fick ta min bil till slut. 

Nu i morse började Jesper prata om nån bil och pekade på en låda som innehåller hans present. Och jag sa att nej det är ingen bil där inne. Men han gav inte upp förrns jag kollade i lådan. Och däri ligger bilnyckeln... 

Jaja, tur den kom till rätta ! :-) 


Varje gång jag vaknat inatt har jag haft en låt i huvet. Gaaahhhh! 




Kommentarer
Postat av: Elin - Livat på torpet

Haha! Nä inte så smart kanske att låta ett barn leka med bilnycklarna ;)

Svar: Neh, vi lärde oss en läxa... :-)
Men just för stunden var det säkert ett bra val! ;-)
enmagetill.blogg.se

2013-09-19 @ 08:26:34
URL: http://www.elinteg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0