Öppna förskolan

Idag for vi till öppna förskolan en stund.
Jesper lekta för fullt och Isabelle softade mest .
Det var en hel del mammor och barn där. Det kom några från föräldragruppen vilket var kul så man lär känna dom lite bättre.
Visserligen är nog våra barn lite väl små men då är det nog mest för mammorna.. :-)
Får se om vi går dit flera ggr men det tror jag!
Jesper kommer inte kunna gå dit mer för han börjar ju dagis istället.


Sjukt vilka stela ben jag har efter träningen igår!
Fast det är ju inte så konstigt, har ju inte använt dom musklerna på länge. Dom är väl i chock nu...
I em blir det en promenad och kanske lite crosstrainer beroende på hur Isabelle samarbetar.



Kommentarer
Postat av: Amela

Nu har jag börjat blogga! Kul om du vill följa mig också :)

2013-09-03 @ 13:14:12
URL: http://2barnsmamma.vimedbarn.se
Postat av: Elin - Livat på torpet

Jag tänkte också ta en promenad ikväll. Jag gillar egentligen att gå på morgonen. Men det bli lite svårt när sambon jagar och Tore inte varit hundra kry ...

2013-09-03 @ 16:16:47
URL: http://www.elinteg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0