Sjukstugan

Av Jespers förkylning märker man inte mkt förutom att man får torka näsan stup i kvarten. Men det är skönt att han är pigg så förhoppningsvis är det över till nästa vecka. 
Jag själv låg inatt och kände hur halsen blev tjockare och tjockare och det började pirra i den. 
Nu på morgonen känner jag fortfarande av det men är ganska pigg ändå. 
Hoppas jag inte blir sjuk!!! 
Och hoppas verkligen Isabelle inte blir sjuk. Det är värre ju mindre barnen är tycker jag! :-( 

Utöver det så har jag sån jäkla mensvärk. Ryggen känns som att den ska gå av. Det måste ju ha med spiralen att göra antar jag. 
Otrevligt är det hur som helst ! 
Blöder fortfarande lite oxå. Typiskt, när man nyss sluppit avslaget ska man ha det så här igen.... ;-) 
Bara att stå ut i guess. 


Ikväll blir det kräftor hos svärmor om vi känner oss pigga nog! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0