Skitmaskin!

Har stått och trampat på den där jädra crosstrainern i 30 min nu ikväll och det är såååå tråkigt!
Man kommer ju ingenstans.
Vill ut och springa i skogen, bland stock och sten och i friska luften!
Att ha ett mål att springa mot.
Stå och trampa i samma takt är skittrist.
Men bara att ligga i ett tag till.
Får se vad de säger på efterkontrollen om jag gjort mina övningar rätt. Det är ju ett steg närmare mina löpturer! :-)

Vågen visar fortfarande ca 5 kg plus. Men det blir lite fel att gå efter inskrivningsvikten tror jag.
Då var jag ganska vältränad vilket jag inte kommer vara nu om jag går ner 5 kg.
Jag siktar mer på att komma i mina vanliga byxor och känna mig bekväm i dom. Ja, känna mig bekväm i min kropp överhuvudtaget...
Sen kan jag försöka bli så vältränad igen men det dröjer nog ett tag till.
Att skynda långsamt är nog rätt även fast det är så sjukt svårt.

Efter förra graviditeten gick jag ner 17 kg på 2 månader, 24 kg efter 3 månader.
Och då gick jag bara upp 19!
Så 5 kg extra rann av mig snabbt.
Varför är det inte så nu? !
Nu sitter dom fast på magen. Det värsta stället av dom alla. Mummytummy!


Kommentarer
Postat av: Elin - Livat på torpet

Se på mig, tre månader senare har jag FORTFARANDE 8-9 kg kvar att bli av med. Men tur i oturen så har Ingrid slutat amma helt så jag kan börja med 5:2-dieten. Hoppas att det går bättre då att bli av med dom :)

2013-09-01 @ 21:40:30
URL: http://www.elinteg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0