Sunkmamman!

Den här dagen har gått fort! 
Började med att lämna på dagis. Jesper grät för första ggn. Det var lite jobbigt men han hade ingen bra morgon hemma heller då allt var fel. 
Sen gick jag och Johanna ut på långpromenad med resten av barnaskaran. Blev lagom svettigt efter förkylningen. 
På vägen hem åkte jag förbi öppna förskolan och fick för mig att svänga in och kolla om nån var där. 
Det skulle jag ju aldrig ha gjort... 
Det var såklart trevligt men jag kände mig skapligt sunkig! Haha 
Hade ju träningsbyxor och svettig tröja. 
Och inte blev det bättre av att en kompis gamla kille var där med sitt barn... 
Inte vet jag varför det spelar nån roll men hade velat se lite fräsch ut ! ;-) 

Sen var det full fart hem, äta, hämta Jesper, laga mat, äta, duscha, lägga barn och nu sitter jag i soffan . 
Mina ögon vill trilla ihop men jag föreslog för maken att vi skulle ta och måla en vägg här hemma . Hoppas han glömmer bort det... 
Måste ju se idol, kan det vara ett bra argument till att skjuta upp målningen?! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0