Annan allergi?!

Imorse fick Jesper nya utslag. Hel knepigt! Och då åt han verkligen inga nötter utan en risifrutti. 
Men det ploppade upp nässelutslag här och där på kroppen helt plötsligt . 
Ringde Bvc igen och hon lät oxå lite frågande. Vi har i varje fall en läkartid nästa vecka så vi får se vad de säger. 
Nu vet jag ju inte vad det kan komma av. Det kan ju vara 1000 olika saker! 
Får se om det fortsätter i helgen. Ska byta hans sängkläder ikväll så får vi se. Sen får jag väl byta tvättmedel. And so on! 
Fick i varje fall ett recept på antihistamin som jag tog ut förut. Kan vara bra så han inte kliar sönder sig. 


Förutom detta så har jag vart i Askersund med bilen idag. Den fick nya däck och nått mer och medans den servades fikade jag och syskonen på tutingen. De har ju lov så passade på att ta med dom. 
Lär nog bli en seg kväll ikväll. Går nog bara en promenad med Atlas sen. 





Kommentarer
Postat av: Lin

Stackars liten! Och stackars er, måste vara jobbigt att inte veta vad du vågar låta honom äta...

2014-04-17 @ 21:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0