Argbigga

Alltså mitt humör är inte att leka med dessa dagar. Från noll till hundra på 1 sekund. 
Och det är ändå mina egna hormoner vi talar om. Har ju kopparspiral så det är ju inget tillsatt. 
Kan ärligt säga att det känns som ett problem. Jag mår faktiskt dåligt av detta. Blir väldigt nere och helt plötsligt är jag glad , sen ledsen osv. 
Inte lätt när barn, make och hund oxå snappar upp dessa humörsvängningar och spelar på dom. 
Ibland vill jag bara gömma mig så alla slipper mig för jag kan bli så elak och grinig. 

Kanske får börja med p-piller igen om det fortsätter. Men vill ju inte ha nått konstgjort i kroppen. 
Får lära mig kontrollera bättre. 
Stackars familjen!!! 


På min vakt den här tiden i månaden!!!! 

Kommentarer
Postat av: Lin

PMS är en sjukdom och den kan lindras!! Ta kontakt med din gyn/kvinnoklinik så kan de säkert komma med tips o råd.
Jag har en kompis som har så illa PMS att hon måste äta antidepressiva 10 dgr varje månad... Kram!!

Svar: Nej men vad trisst!! Hoppas det inte kommer till det , men har byggts upp varje månad sen förlossningen tycker jag. Får prata med dom!
enmagetill.blogg.se

2014-04-07 @ 07:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0