Blodprov

Idag var jag in till vc och tog blodprov på Jesper . De hade drop in så jag tog en chans att det inte skulle vara så mkt folk. När man har ett barn vill man ju helst att allt ska gå fort! 
Vi hade fått med oss ett emlaplåster från Bvc så det hade jag redan satt på honom så slapp vi den tiden. Ska tydligen sitta en timma helst. 
Hur som helst fick vi komma först in! Snabbt och enkelt och de var superbra därinne. Jesper var så duktig och ville åka tillbaka till doktorn igen. Det känns ju väldigt skönt att höra! :-) 
Jag själv tycker ju inte nålar och blod är otäckt alls utan är trvärtom lite fascinerad av sånt, därav var jag väldigt lugn inne hos läkarn och visar tydligt att det inte är nån fara. ( hoppas jag ju...) 
Men jag tror att hur man själv reagerar påverkar barnen väldigt mkt! 

Nu får vi vänta 1-2 veckor på resultat och hoppas det inte visar nån allergi! 
Det vore trisst! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0