Börja jobba

Idag blev det sagt. Jag börjar jobba i februari. Skolar in Isabelle i januari. Det blir bra! 
Är faktiskt sugen på att jobba nu. Sen är det klart att vissa dagar får man ångest men jag har ju många månader kvar hemma innan dess. 
Anledning att jag inte börjar förns då är att jag hoppas få min operation i höst. Och då får jag ändå inte lyfta tungt på några veckor, och sen är det jul och jag vill gärna spendera den här julen hemma och inte på jobbet. :-) 

Nej, men det här känns bra! 
De frågade vart jag ville hamna om jag hade önskemål men så långt har jag inte tänkt. Vet bara att jag inte vill jobba varannan helg som jag gjort tidigare. Det blir för mkt. Får se vad vi kan komma fram till! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0