En lång fredag

Känns som att det kommer bli en lång, lång fredag idag. Började tidigt, redan kl 6 fick jag gå upp. Sen väntade jag med att väcka mannen till halv 8. När han mornat sig och jag fått i mig en kopp kaffe stack jag ut och sprang. Eller joggade kanske vi kan säga idag. Tog det lugnt och njöt av att vara själv! ;-) 
Blev 6 km ändå. 
Sen har jag duschat, fixat bananplättar , dammsugit, sövt Isabelle ute i vagnen och nu väntar jag på att den stora ungen ska komma in på mat. Och sen hoppas jag han vill vila lite!!! 

Allt jag vill just nu är att lägga mig i soffan och slumra in en stund. Det vore otroligt nice. Men den här morsan får nog inte gehör för det. 
Min egentid innebär tydligen endast träning. 

Hoppas verkligen den här helgen blir bra, orkar inte med en massa tjafs. Vill bara ha det skönt och mysigt nån enda gång och alla kan vara sams... 


En glad kille på upptäcktsfärd ! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0