Fruktstund

Jesper äter frukt i soffan, fortfarande i pyjamas och ständigt en bil i handen. Jag själv ska alldeles strax ta den tredje koppen kaffe för dagen. Vi väntar på att Isabelle ska vakna till så vi kan gå ut lite. 

Jag har sovit i vår säng inatt och det känns riktigt skönt! Igår natt var jag ju såklart tillbaka med Belle i sängen då hon var otröstlig. Men inatt gick det bra! Vi kör på varannan natt. Funkar för mig, då sover vi ju bra nån natt åtminstone . :-) 
Dessvärre har jag sån mensvärk idag. Hoppas den inte håller i sig hela dagen för det är så drygt. Irriterad blir jag oxå för den delen, så inget får gå emot mig idag! Borde sätta på mig en varningstriangel såna här dagar. Hihi 

Mumsarn



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0