Helgen som försvann

Som vanligt sprang helgen iväg i en väldig fart. 
Igår hade vi bokat relaxen med min familj. Mor och Tobbe, Sandra och Mia och Sören.  (Barnen lämnade vi hos svärmor) . Det var trevligt att sitta och prata medans vi bastade och bubblade lite. Fick även en tapasbricka att tugga på. Faktiskt första gången jag är på nån relax! 
Efter vi gjort i ordning oss gick vi och käkade på olearys. Lite besviken på maten denna gång men det var nog för att jag valde fel mat, ångrade att jag inte tog en burgare denna gång oxå! ;-) 
Annars var det en kul kväll, inte ofta vi gör sådant ihop! Hoppas vi gör om det snart! 

Vi hämtade upp den lilla ungen så fick den store sova kvar hos farmor och farfar. Det hade gått så bra så. 
Trodde ju vi kunde få lite sovmorgon men icke då. Innan 7 gick vi upp. 
Dagen bestod av handling, städning, bakning, promenad, fika, klippning av äppelträd, och sen avslutade jag med lite bäverjakt. 
Blev dock ingen bäver. Såg en simmandes över sjön men den varsna nog mig och dök. Synd, fick ju puls ett tag! :-) 
Smyger ut imorrn oxå! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0