Hur gör jag nu?!

Alltså mitt försök till att uppfostra barn går sådär... 
Jesper höll på att slänga skor omkring sig precis innan vi skulle äta och då sa jag att han måste ställa tillbaka dom innan maten. Ungen totalvägrar men jag tänkte inte ge med mig utan han skulle ställa tillbaka. 
Då blir det plötsligt tyst i hallen och ungen har somnat under trappen! 
Jaha, vad gör jag nu då?! 
Ska han fortfarande ställa tillbaka skorna eller har jag lixom "vunnit" fajten? 
Svår fråga som förmodligen har tusen svar beroende på vem som svarar. Jag har inte riktigt kommit på nått bra än men det beror nog på hur lilleman är när han vaknar. Han måste ju undra vad han gör där. 


Inte lätt att ha barn, inte heller att vara ett! 


Har vart igång hela dagen känns det som och det ska bli så skönt att spela bandy ikväll. Få springa av mig lite frustration! 
Imorrn väntar en mil med Johanna igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0