Klant Sara

Var och hämtade ett paket idag med nya träningskläder. Hade beställt ett linne, en sweatshirt och löpartights . Men visade sig att tightsen var fodrade! Så jag fick returnera dom och ska försöka byta mot ett par andra. Det blir nog för varmt med fodrade nu! 
Hade jag läst lite när jag beställde och inte bara kollat bilderna hade jag ju inte beställt dom. Men måste säga att det inte direkt var jätte framkomligt att det var vintertights! 


Annars har dagen gått bra. Stannade hos svärmor på em och käkade mat där. När jag kom hem var Jesper trött och lätt att lägga. Den andra däremot kämpade bra länge. Såg att hon har 3 tänder på väg. Kul... 

Och på tal om Isabelle. Nu kan hon vinka och nästan klappa händerna!!! ( kommer inget ljud ) vad fort det går! :-) 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0