Milen

Idag blev det milen när jag sprang! 
Sjukt nöjd! 
Det var inte tanken först för skulle bara springa 7 km men jag visste inte vilken väg jag skulle ta för att få en bra runda så det blev en mil till slut. Var faktiskt inte direkt slut efteråt heller. 
Men jag sprang i ett ganska lugnt tempo för jag hade Atlas med mig och han ska ju stanna och lukta och pinka överallt så jag höll på att bli tokig. 
Några mer milar med honom blir det nog inte ! :-) 

Mer än nöjd med dagens träning i varje fall. 


Tiden ska vi definitivt ändra på men det kommer! 

Kommentarer
Postat av: Lin

Grymt jobbat!!

2014-04-12 @ 22:30:34
Postat av: Lise-Lott

Härligt och bra jobbat :)

2014-04-23 @ 09:17:54
URL: http://minafyravaggar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0