Min passion

Är verkligen helt frälst i att springa nu förtiden!
Längtar ut, särskillt om det är fint väder. Helst vill jag springa själv med peppande musik i öronen men oftast får jag ta med mig Atlas , han måste ju oxå få röra på sig. Men musiken måste jag ha! 
Mitt mål är att springa milen under 50 min på tjejmilen och jag vet att jag kommer klara det. Så länge jag inte skadar mig eller blir sjuk så ska det inte vara nått problem. Har ju ända till september på mig att träna! :-) 

Fick springa 8 km idag. Grannen var snäll och passade Isabelle under tiden. Dottern är ju ledig så tänkte det kunde vara kul för henne men Isabelle var trött och tjurig... Hon somnade! 
Men det var tydligen inget problem så hoppas de vill barnvakta igen nån gång! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0