Spettat och klart

Puh, förberett grillspett till kvällen. Blev både grönsaksspett och korvspett. Sen ska jag sätta på fläsk på spett oxå men de ligger i marinad fortfarande. Känner mig ruskigt huslig! 
Så det är bara att grilla ikväll, inget behövs lagas. Förutom lite pommes i ugnen och grädde som ska vispas. 
Gött! 

Har dock lite abstinens besvär. Vill gärna springa idag men hinner nog fasen inte. Maken kommer hem halv 5 först och hans familj kommer 5... Blir tight! 
Men så är det. Får ta en morgonrunda imorrn istället så får jag spara min onda rygg en dag till. Och imorrn bitti är ju maken hemma oxå. Perfa! 


Den lilla Busan passade på att leka lite i förbjudna lådan när jag var i köket. Men det var skönt att hon var nöjd... ;-) 



Kommentarer
Postat av: Elin - Livat på torpet

Men gulleungen <3 Här hemma har jag en liten böna i skåpet med pussel och spel också. Behöver jag berätta att många pussel är numer halv? ;)

Ha en härlig kväll!
Kram

2014-04-30 @ 13:06:45
URL: http://www.elinteg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0