Babyshower

Igår var det dags för vår överasknings babyshower vi ordnat till min svägerska. 
Jag och hennes syster har fixat och grejat och vi var så nervösa över att Fia skulle komma på oss. 
Systern fick med Fia till Marieberg under förmiddagen och då tog jag och svärmor oss in i deras hus och dekorerade. 
Kl 14 kom alla gäster och då hade även systern bokat tid att hämta en smörgåstårta så de var ju tvungna att passa den tiden. Att smörgåstårtan var vår mat visste ju Fia såklart inte. ;-) 

Vi lyckades gömma undan bilarna från huset så hon inte skulle fatta nått . Sista gästen fick springa in i huset för då var Fia på g. 
Alltså hennes min när hon kommer in i huset och alla vi står där och tutar var klockren. Haha
Allt gick verkligen i lås! Så lyckat! 

Jag hade fixat några lekar som att klippa magmått och en frågelek om sånt som har med barnafödande att göra. 
Vi åt som sagt smörgåstårta som Fia älskar och såklart vanlig tårta. 
Det blev en riktigt bra överaskning och hon verkade väldigt glad och nöjd. Hon hade aldrig gissat detta sa hon så det var ju superkul. 



Jag var helt slut efter en hel dag av spänning men tig mig ändå ut i skogen för att vakta bock. Såg bara vad jag tror var en räv men det var bara en sekund tyvärr. 
Får se om kvällen bjuder på mer action! 

Kommentarer
Postat av: Elin - Livat på torpet

Men åh så kul!! :)

2014-08-17 @ 19:11:00
URL: http://www.elinteg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0