Bröllop

Igår var det dags för grannarnas bröllop. Allt var så fint ordnat , brudparet var himla fina, vädret var toppen, maten var god, bordsgrannarna var trevliga, ett lyckat bröllop helt enkelt! 

Att sen efterfesten var galet rolig var ett plus i kanten! 
Satt uppe till halv 4 . Vi spelade gitarr och sjöng och sen lyssnade på musik och tjötade. 
En del bus hann vi göra i deras hus oxå... Av nån anledning hissades min bh upp i flaggstången! Haha 

Jag har inte skrattat så mkt på länge. Med folk jag aldrig har talat med förut. Det var härligt. Men det blir vad man gör det till tror jag. Jag hade bestämt mig för att ha kul och så blev det. :-) 

Idag är jag sjukligt trött. Var nog onykter när jag vaknade vid 10 fortfarande. Sen kom barnen hem 11... Så ingen rast och ingen vila här inte! 

Det fina brudparet, dukningen och min frisyr för kvällen. 


Jag och mannen i mitt liv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0