Bullmage!

Ojoj, vad det bubblar i min mage! 
Vi kan nog skylla på bulldegen jag råkade få i mig idag. Haha 
Men det är ju så gott! 
Lyckades i varje fall hålla mig till endast 2 bullar. 

Tänkte bege mig ut på en löptur så fort maken kommer hemåt. Det kanske hjälper lite... 
Sen får jag väl ta en till bulle! 

En påse hamna i varje fall i frysen. En fick Sandra, en tog jag med till svärisarna nu ikväll och en ska maken få med till jobbet. 
Fler blev det inte. Det är mkt meck för några enstaka bullar måste jag säga. Fast det är bra gott! ;-) 


Imorrn tänker jag inte gå upp kl 5. Inte en chans. 


Jesper har fattat tycke för Belles hårband. Tyvärr. 
Klart han är jätte fin i det men vet inte om pappa håller med... Tihi

Kommentarer
Postat av: Lin

Haha, sötnöt! :)

2014-08-13 @ 22:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0