Hälsosam

Nu är det hög tid att ta tag i mig själv igen efter sommaren. 
Inga rutiner i maten och för mkt av allt gott! 
Har gått upp några kg. Självklart mkt beroende på mer muskler då jag sprungit mkt men oxå en del som satt sig direkt på magen. Igen. 
Tyvärr lägger jag alltid på mig där och på sidorna. Vanligt men störande. 
Har bra magmuskler där under och dom vill jag få fram lite mera. 
Jag känner mig tyngre oxå och det är inte roligt, särskillt inte nu när det snart är tjejmilen. Så om jag kan bli nått kg lättare tills dess är jag nöjd. 

Idag börjar Jesper dagis så nu kan man återgå till vardagen. Skönt! 
Och då blir det lättare med måltider, och så kan jag börja gå mina långa promenader på förmiddagarna igen. 
Löpning vet jag inte hur jag ska få in denna vecka då det är mkt jakt på kvällarna ... Men onsdag kväll kan jag nog få till ett pass. :-) 

Om jag ska försöka mig på att bara äta gott på helgen eller om jag ska vara drastisk igen och sluta med det söta. 
Klarade mig ju typ 8 veckor förra hösten. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0