Höstgarderob

På tal om pengar så måste jag ta mig i kragen och investera i höstkläder till barnen. Men allt är ju så dyrt! 
Ska nog åka ut till mega och kolla eller stadium outlet. 
Jesper behöver fleesefodrat regnställ, vinteroverall, allväderstövlar och vantar. Isabelle behöver fleesetröja, jacka och regnbyxor. 
Visst, det är inte brottom med vintergarderoben men snart står vi där i snön och då måste ju barnen ha kläder. 
Fick ivarjefall tag i kängor till Isabelle hos grannen, och en overall. Det är ju bra! 


Har haft fruktansvärt ont i magen idag. Det har kommit i omgångar som hugg. Jag brukar ofta skryta med att jag har stålmage för jag brukar kunna äta allt och dricka mängder med kaffe utan minsta magproblem. Men inte idag! :-/ 
Tog mig ivarjefall ut på en 7 km löpturmed Atlas och det gick ju bra som tur var. Måste ju hålla igång nu till tjejmilen! 
Hoppas magen är snäll imorrn, då ska vi till Therese en sväng. 

Nu har Jesper lekt med Emil i några timmar och jag hoppas han börjar krokna snart. Försöker få in honom i duschen oxå... 



Ibland kan ungarna vara snälla med varann. Då får man vara snabb och föreviga tillfället... 
För oftast är det inte så kärvänligt... Haha 

Kommentarer
Postat av: Lin

Gullungar!
På tal om kläder så måste jag ju rekommendera Next http://se.nextdirect.com/en/ på nätet. Fina kläder till priser, bra kvalitet och snabb leverans! :)

2014-08-25 @ 22:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0