Nu får det vara slut!

Ja, bu får det faktiskt vara slut med denna hemska värme! 
Står inte ut längre. Klibbigt, svettigt, och äckligt. Vad man än gör blir man svett. Att duscha känns ogjort 2 min efteråt. 
Finns ingenstans att komma undan. 
Barnen är varma i bara blöjan. 

Klaga lagom men alltså jag trivs inte i värme. Så är det! 
Vissa älskar den, me - not so much! :-) 

Behöver nog ta oss till en sjö idag. Kanske tisarn, den är inte så brun och otäck som de mindre sjöarna. 
Men maken måste hämta vindskivor för de var dåliga. Måste ju få klart huset för nästa vecka börjar han jobba. 
Skönt att återgå till någorlunda rutiner. Blir faktiskt lite skönt sen när dagis börjar igen. 


Nu är det dags för maken att vakna tycker jag så jag kan gå en promenad. Löpning tar jag imorrn, kroppen känns för trött efter helgens bravader. Haha 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0