Bildlöst

Måste skärpa mig och ta fler kort på ungarna! Men det bevisar kanske att jag inte längre går med mobilen konstant... Haha 

Helgen har gått i raketfart som vanligt och jag är sjukt trött. Ska snart lägga mig. 
Igår var det julbord med Emils jobb och det var ganska trevligt. Maten var väl ingen höjdare men sällskapet och bowlingen innan var kul. Jag som inte ens gillar bowling. 
Det blev en hel del drinkar och lite småonykter vart jag allt. Men vi åkte hem vid 22 och innan det hade jag gått över till vatten så har mått bra idag faktist. 
Idag var vi ute med barnen på fm och fikade vid bastusjön , behövdes frisk luft kände jag. Sen åkte jag till hallen och satt i sekretariatet på lagets match. 
Det var roligt , även om vi förlorade, de gjorde en bra match och jag är så sugen på att spela nu. 
Min första match blir i början av januari! :-) 


Imorrn är det dags för 1,5 årskontroll För Isabelle. Spännande! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0