Julklappar i all ära

Tycker det är riktigt kul att ge bort julklappar när jag verkligen hittar nått bra. Nått som jag vet personen önskat. Men att ge bort saker bara för att är inte lika kul. Ibland står det still och man vet inte vad man ska köpa. 

I år får i varje fall barnen bra julklappar. Nöjd med de flesta köpen. Emil var lite trixigare Tills jag kom på en bra grej. Nu hoppas jag han oxå tycker det... 
Det är till dom vuxna i familjen som blir värre. Även fast vi sagt att vi inte ska köpa nått så vill jag ju det... 
Har några dagar på mig än även om det hänger på håret. 


Jag själv tycker om att få klappar. Vem gör inte det?! 
Behöver inte många men det är roligt att få nått litet ju. Har inte önskat mig nått speciellt i år men hoppas Emil snappat upp om jag nämnt nått som jag själv glömt nu. Haha 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0