Sjukstuga

Idag blir Jesper hemma från dagis. Han hostar och är lite loj. Annars är det inga större fel på honom men hostan blir jobbig för honom på dagis. Det gick en del hosta fick jag höra. 
Får se om han blir hemma imorrn oxå. Beror väl på hur han är idag. 

Vi ska snart åka och handla tänkte jag. Måste försöka fylla kylen någorlunda inför veckan. Men jag hatar att tänka ut i förväg vad man ska äta. Det är svårt! Står jag i affären kommer jag inte på en ända maträtt! 
Ska även köpa lite fint till barnens egna lilla julgran de fick in igår. Det blir mysigt! 
Jesper fick öppna första paketet i kalendern imorse, han drog storvinsten och fick schassen ( från bilar ) . Jag hoppades han skulle ta den för då har han nått att sysselsätta sig med idag. Och han är i full gång och leker med bärgarn, blixten, Francesco  och finn. Japp, kan ALLA bilar från filmen. Blir lätt så när man sett filmen ca 100 ggr. ;-) 

Imorrn får Isabelle ett paket. Blir intressant att se om Jesper godtar det... 



Fattas lite paket som är för stora men de ska jag hänga i mitten. 
Det är min mormor som gjort denna, älskar den!!! 


Kommentarer
Postat av: Lin

Värst vad alla kids blir sjuka nu! :/
Krya på!!
Kramar

Svar: Ja fy! Alla är sjuka känns det som! 😔
enmagetill.blogg.se

2014-12-01 @ 12:53:46
URL: http://babybake.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0