Städning

Idag har jag städning att ta itu med. Det ligger grejer överallt. Och Atlas börjar håra så det flyger små tussar över golven. Trots att han knappt är inne om dagarna blir det ändå massa hår. Och ännu värre kommer det bli. 

Jesper åkte till dagis idag, det har han nog saknat efter en vecka borta. Han har lite hosta kvar men de sa på dagis att den kan sitta i upp till 5 veckor. Kul! 
Isabelle har oxå hosta och snorar en del. Hon har vägrar äta mat i 4 dagar nu. Hon som älskar mat! Om det har med förkylningen eller tänder att göra vet jag inte. Alla hörntänder är på väg ner så det gör säkert ont att tugga.

La henne nu för att sova och hoppas hon somnar så jag kan svabba golven. Det funkar lixom inte annars! :-) 
Nu hör jag henne tjoa där uppe så får nog hämta ner henne igen. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0