Ett farväl

Tror ( just nu ) att detta blir mitt sista inlägg på den här bloggen. Började ju blogga om graviditeten och sånt som har med den att göra och det känns så avlägset numera. 
Ett avslutat kapitel kan man säga. Isabelle är ju redan 7 månader. 
Hon utvecklas i rasande takt precis som hon ska och är nu en egen liten individ. Det finns så mkt att skriva om vad som händer i och med vår lilla familj men jag känner inte längre ett behov av det. Är glad att jag dokumenterat allt och det är kul att gå tillbaka och läsa. Särskillt om det nu skulle bli en trea. 

I höst väntar några förändringar i mitt liv. Det kommer nog bli bra hur som helst.  Nu ser jag fram emot en härlig vår först och främst! 

Over and out! 



Kommentarer
Postat av: Lin

Hoppas du väljer att titta in då och då och lämna en uppdatering! Tack för att jag fått följa dig :)

Svar: Klart jag gör! :-)
enmagetill.blogg.se

2014-02-07 @ 07:04:21
Postat av: Amela

Kommer sakna dina inlägg! Tur jag döljer er på insta 👍 kram

Svar: Tack! Ja, jag finns ju där! :-)
enmagetill.blogg.se

2014-02-07 @ 10:19:14
Postat av: Sofie L

Men vad tråkigt!! Jag gillar att läsa dina inlägg. Vi hörs och ses snart. Kram Sofie

2014-02-08 @ 22:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0