Baddags!

Snart åker den lilla och jag och badar med några mammavänner och deras små. Det ska bli trevligt. Och jag vet hur mkt Isabelle gillar vatten, hon blir helt tokig när vi badar i badkaret. 
Den stora är på dagis idag. Det behövde han och tyckte nog det var kul för det var inga problem vid lämning utan han gick iväg för att leka på en gång. Skönt! 

Igår var det innebandyträning. En välbehövlig sådan. Dock gick det bara halvbra för min klubba gick sönder sist så jag fick låna två andra att testspela med. Svårt med nya klubbor innan man vant sig. Hur det nu ska gå på matchen på lördag... :-/ 
Sträckte ljumsken på nått sätt oxå. Känns jättekonstigt. Knepigt att stretcha där. Annars hade jag inte ont i hälsenan längre. Positivt! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0