Bröllop

Blev helt till mig när jag hittade ett fint kuvert i brevlådan . Såg direkt att det var nått extra med kuvertet. Öppnade det på vägen upp till huset redan, och det var som jag trott! En bröllopsinbjudan! 
Så roligt! Äntligen ska vi få gå på bröllop! 
Det är våra grannar som bjudit med oss vilket jag tycker var väldigt kul. Ser mkt fram emot att få fira deras dag. 
Och så ser jag fram emot att få köpa en fin klänning och göra i ordning sig ordentligt! Haha :-) 

Hur som helst får vi vänta till i augusti , så jag har god tid på mig att hitta fin klänning och annat. 

( det allra bästa är att festen efteråt på natten kommer vara i deras hus så vi får krypavstånd! ) 

Våran dag för snart 5 år sen! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0