Tid bokad

Ringde som sagt vårdcentralen och bokade tid för mitt navelbråck. Får se vad de säger. Tyvärr blev det samma läkare som sist men han skulle ha en yngre med sig oxå så det blir nog bra! 
Får se om det leder till operation. Jag skulle inte göra det om det inte vore så att det gör ont plus att jag verkligen inte vill få det större. Vilket är risken om inget görs. 
Men operation känns läskigt. Blir sövd och det har jag aldrig blivit. Och sen får man inte lyfta på ett tag och hur ska man klara det med en unge som inte ens går?! 
Träna tror jag man kunde fortsätta med men inte sånt som belastar bråcket. Men det passar ju mig med löpning. 

De kanske inte ens tycker jag ska opereras. Vi får se. 

Det är svårt att få tid att ens blogga nuförtiden. Barnen tar tid och nu är maken hemma. Och när jag väl haft tid vet jag inte vad jag ska skriva om. Därav glest. Hoppas jag hittar lusten igen. Den kommer och går. Är ju kul att fortsätta dokumentera vad som händer här hemma. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0