Utmaning

Gillar att utmana mig själv och se vad jag klarar av. Och jag blir ofta förvånad att jag klarar mer än vad jag först trott. 
Nu står 2 lopp på agendan i höst. Tjejmilen och tjurruset. Tjejmilen har jag ju sprungit så där behöver jag bara slå min gamla tid ( 51 min ) men tjurruset blir nått att bita i! 
Man springer 1 mil över stock och sten typ. Skitigt och härligt! :-) 
Kommer bli häftigt , där är det ju bara att kämpa allt man har. Satsar nog mest på att komma i mål för jag har ingen aning vilka tider det handlar om. 

Sen har jag en utmaning med mig själv nu att köra plankan 6 dagar i veckan. 
Varvar lite olika plankor och tider men kör så det blir  minst 5 min plankning under ett pass. 
Får se om några veckor om det kan synas nån skillnad på den putiga magen. Hoppas hoppas!
Helst till nästa helg då jag nog ska visa mig i bikini. Nu har jag kört i 6 dagar och tycker mig klara mer och mer. Får träningsvärk lite här och var tycker jag. Men det visar ju att det tar nånstans. Haha 





Kommentarer
Postat av: AMANDA

Skulle hugga av min högra hand för den där magen!!!

Svar: Byte mot dina brön då! ;-)
enmagetill.blogg.se

2014-01-23 @ 12:40:17
URL: http://mammatillz.blogg.se
Postat av: Lin

Maj gadd, vilken snygg mage!! :D

2014-01-30 @ 19:57:51
Postat av: Bloggande 4barnsmamma

Vilken super mage:)!

2014-02-17 @ 16:25:20
URL: http://www.treungar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0