Eftertrötta

Dagen på Kolmården tog hårt på oss och det har varit en trött familj idag. Jag är så mör. Jesper har oxå vart helt paj men ändå vägrat somna. Alltså inte kul nånstans. 
Men det har väl ändå varit en helt ok dag. Vattnat åt grannen som är borta och åt mamma som är i Skåne. 
Sen drog vi till svärmor och spenderade eftermiddagen där. Där röjer ungarna fritt och de älskar det. Jag tycker det är skapligt skönt att kunna luta mig tillbaka liiite grann... ;-) 

Jesper har förresten visat sig vara en stor och duktig kille idag. Han har kissat på pottan flera ggr och tillochmed bajsat 2 ggr!!!! 
Det är stort! :-) 
Han blev även klippt nu på kvällen och satt jättestill under tiden. 
Hela 3 år blir han i höst. Crazy! 


Nu har jag landat i soffan och här stannar jag nog en stund. 
Hoppas maken lyckas få in grannens höns så jag inte behöver gå ut igen. Haha 



Favorit platsen hos farmor. 

Kommentarer
Postat av: Lin

Vad stor hon är! Hon ser liksom inte ut som en liten bäbis längre :) <3

Svar: Ja veeet! Haha nej de är ju inga bebisar längre... :-(
enmagetill.blogg.se

2014-07-17 @ 19:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0