Förkylning

Har vart sjuk i en vecka nu. Började förra torsdagen med halsont och övergick sen i nån slags bihåleinflamation. Ont som tusan har jag haft och mått pyton. Inte har jag kunnat träna nått heller. Gick som mest 3 km i måndags och det var så kämpigt! 
Kommer nog inte bli nån löpning förns kanske tidigast söndag. Vill inte riskera att bli sjuk igen om jag tar ut mig dör tidigt. 
Nu verkar det som att Jesper ska bli sjuk. Han nyser och snorar lite. Hoppas det stannar med det. Så tråkigt om de får feber och sånt. 


Idag har vart en händelserik dag. Vi har hunnit med mkt så jag är helt slut. 
Var på äventyr, fick besök, badade, åkte till farmor och jag tog en tripp till Marieberg med Fia. Hon skulle köpa klänning till sin fina 28 veckors kula men hitta ingen. Jag som inte skulle köpa nått kom hem med lite grann däremot. 2  jackor till Jesper på rean bland annat. Och alla 3 plagg jag köpte till Belle var på rea! Perfekt! 
Sen blev det en present till barnens kusin som har kalas i helgen. :-) 

Nu har jag ätit upp 1 liter jordgubbar som min farfar var här med förut. Och herre min Gud vad goda de var! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0