Jackpot!

Idag var vi på marken i toltorp här uppe i skogen. En hantverksmarknad men nästan bara sådana saker. Mysigt men sååå varmt! 
Och vad lyckas jag hitta?! Jo, det vi tänkt ge i bröllopspresent till grannarna! 
Så nöjd! Dessvärre måste jag åka och hämta den på fredag i pålsboda men då passar jag på att hälsa på mormor. 
Men skönt att vi fick tag på det vi ville ge dom istället för att bara dra till med nått i kris. :-) 

Köpte även en ny liten väska till mig och Sen hitta jag till min glädje begagnade legobilar till ungarna. 2 bilar, en kärra, en motorcykel och 3 gubbar för 45 kr. Sånt håller ju i all evighet så där gjorde jag ett kap tycker jag själv. 

Hela eftermiddagen var vi hos svärmor och lekte och badade i poolen och sen blev det pizza till kvällsmat. 
Onyttigt men sprang milen imorse så jag unnar mig det. Tänkte ta en kortare runda imorrn. Eller kanske längre... 
Glad över att jag hittat passionen till löpningen igen. Var nästan nervös för att springa efter förkylningen, var rädd att inte hitta formen igen men nu är jag back on track! 


Imorrn ska vi nog bara vara hemma. Eller bada nånstans. Måste måla oxå. Hmm... 



Ni två alltså... Idag fick jag känna att jag levde... Värme, uteblivna sovpauser gör det inte lätt för nån! 



Kommentarer
Postat av: Lin

Haha, underbar bild! De där minerna, alltså :)
Bra jobbat med löpningen!!

2014-07-27 @ 05:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0